Thông tin Candle TV (CANDLE)
Trạng thái | Đang hoạt động |
Website | |
Sách trắng | |
Block Explorer | https://solscan.io/token/A8bcY1eSenMiMy75vgSnp6ShMfWHRHjeM6JxfM1CNDL |
Chat | |
Nền tảng | |
Ngày thêm vào danh sách | 20:21:12 05/05/2025 |
Thẻ | Memes, Solana Ecosystem |
Số liệu thống kê Candle TV (CANDLE)
Giá Candle TV (CANDLE) hôm nay | |
---|---|
Giá Candle TV (CANDLE) | $0.0006849 |
Dao động 1 giờ | -2.73% |
Dao động 24 giờ | 21.66% |
Dao động 7 ngày | 36.72% |
Giá Thấp / Cao nhất (24h) | $0.0004912 / $0.0005927 |
Khối lượng giao dịch 24 giờ | $381,681 |
Vốn hóa | - |
Xếp hạng | #3508 |
Giá Candle TV (CANDLE) hôm qua | |
Giá Thấp / Cao nhất hôm qua | $0.0004912 / $0.0005863 |
Giá Mở / Đóng hôm qua | $0.0004915 / $0.0005832 |
Dao động giá hôm qua | 18.64% |
Khối lượng giao dịch hôm qua | $188,644 |
Nguồn cung Candle TV (CANDLE) | |
Tổng CANDLE đang lưu hành | |
Tổng cung | 9,999,992,730 CANDLE |
Tổng cung tối đa | 9,999,992,730 CANDLE |
Lịch sử giá Candle TV (CANDLE) | |
Giá Thấp / Cao 7 ngày | $0.0004912 / $0.0005927 |
Giá Thấp / Cao 30 ngày | $0.0004912 / $0.0005927 |
Giá Thấp / Cao 90 ngày | $0.0004912 / $0.0005927 |
Giá Thấp / Cao 52 tuần | $0.0004912 / $0.0005927 |
Giá cao nhất lịch sử 08:20:00 06/05/2025 |
$0.0005927 |
Giá thấp nhất lịch sử 20:52:00 05/05/2025 |
$0.0004912 |
Candle.tv is a single channel livestreaming platform coupled with a launchpad. The livestream is a throwback to linear tv, one single invite-only channel that curates the best content creators.
Incentive Alignment
When creators stream on Candle.tv, they earn 50% of the trading fees on the tokens created during their livestream.
For the most part, content creators launching their own tokens has proven to be a lose-lose proposition. Creators aren't great at designing tokenomics nor sustainably promoting their token. And when their tokens eventually fail, creators lose reputation. Plus, most creators don't want to be married to a ticker.
Content creators are really good at creating viral, clippable moments. These are memetic moments, opportunities for the trenches (who are really good at launching and marketing tokens) to create tokens and superchat them to the creators (optionally).
Creators win by creating memetic moments, the trenches win by creating tokens from these memetic moments.